標題:

請幫忙解答 - 懷疑有孕

發問:

我8月15日黎經, 22日之後開始行房. 9月份應該係15-18日才再來經. 但我於9月頭就發現胸部有小小脹大, 但又無D人所講脹得好痛及好大. 照正常黎講, 我係會係來經前一星期才會胸脹, 而家早左咁多, 有左機會係唔係好大, 但我到9月9日用棒棒驗又無 ?? 到底有無人會類似我咁情況.... 我有時會覺得好似經痛, 但有時又無, 又有肚(哦), (因我黎M時都會肚(哦) 唔知係唔係自己心理作用. 請有經驗人士幫忙解答

最佳解答:

開始懷我個女的時候情況有的相似,我在懷孕初期胸脹和胸上GG都會痛的,又經常吃飽就想訓!!!但訓醒又肚餓,當時又未來M,但我又驗唔到,不過到你下次來M時還沒有來的時候你可以賣盒驗孕棒試試,那可能你已經懷孕了!!!!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我都試過好似你的現象, 其實係心理作用,到無幾日就M激死人, 如果你到9月24日都未有M多數就係有BB可以用棒棒驗, 希望你成功啦!|||||個個人唔同,唔可以一概而論~ 照你所講應該是經期提早來臨,經前胸脹咪會提早出現囉! 如果18號還未黎的話再去買驗孕棒驗多次. 到時驗會凖確d!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()