標題:

seagate 160gb SATA ii 問題!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我買了一個segate 160gb sata ii 的hard dish, 但當想裝window既時候, 發現左一個問題.當格式化跟抄了window資料到hard dish後, 正常係會15秒後restart, 之後會入左window安裝畫面. 但! 我部電腦會再次boot隻cd, 會再問我係邊個driver裝window. 完全入唔到window安裝介面.試過再formate都唔得, 試過係同一drive再裝都唔得..佢會overwrite 之後又問我裝係邊個driver.我試過, restart之前抽番隻window cd rom出黎, 電腦就會停係開頭黑底白字畫面, boot from cd, 無反應... 顯示更多 我買了一個segate 160gb sata ii 的hard dish, 但當想裝window既時候, 發現左一個問題. 當格式化跟抄了window資料到hard dish後, 正常係會15秒後restart, 之後會入左window安裝畫面. 但! 我部電腦會再次boot隻cd, 會再問我係邊個driver裝window. 完全入唔到window安裝介面. 試過再formate都唔得, 試過係同一drive再裝都唔得..佢會overwrite 之後又問我裝係邊個driver. 我試過, restart之前抽番隻window cd rom出黎, 電腦就會停係開頭黑底白字畫面, boot from cd, 無反應 補充待續 更新: 我試過唔抽隻碟出黎, 係bois set first boot from hhd , second boot from cd rom, 又試過first boot from hdd, 其他都disabled, 但係都唔得, 都會停係黑白畫面既boot from cd. 試過換左條sata數據條, 都唔得 請問有無人可以幫我解除e個問題...?

最佳解答:

你無設定好底板之bios,一般底板預設ide為最先起動原件,如底板有sata接口,又要使用sata hdd起動,則要將sata設為first boot或second boot,而cd rom就要設定為first boot (在安裝windows時)。 最後注意sata接口號數,每條只接一個硬碟,通常底板有兩個或以上sata接口,要設定正確之sata接口名號。

其他解答:

你有無試過upgrade底板個firmware
arrow
arrow
    全站熱搜

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()