close
標題:

我想箍牙, 有無牙醫介紹 ?

發問:

我好想箍牙, 但我見牙齒矯正專科醫生收費好貴, 雖然我知佢地專業好多, 但我排牙只有d d 唔齊, 應該比較容易處理到 請問有無人搵過普通科牙醫箍過牙 ? 可唔可以介紹d 普通科( 會做埋箍牙既) 牙醫俾我 ( 我既 budget 係 2 萬或以內 ) 最好提供個醫生既名同電話 一萬個感謝

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我在沙田田心村附近有位姓pong 的, 收費ok, 好專業! 資料唔方便講太多, 怕被人罵賣廣告! 自已可以打去電話公司問, 找不到可寄信給我, 再給你資料! by kk

其他解答:

我睇開葉慧棠醫生的(洗牙),人較細心斯文,兼手勢專業,我男友搵佢脫智慧牙都唔痛, 但唔知佢箍唔箍牙,不過我見診所內係有牙齒矯正科,係葉慶良醫生,為資深牙醫,同埋診所內儀器好先進咁 箍牙價錢唔知,不過補牙$420,脫智慧牙$500,$2600,都咪話唔甘 香港中環德輔道中 28 號盤谷銀行大廈17樓葉慶良牙科醫生醫務所內, MTR中環站C出口轉左2個街口 Tel:25042662|||||我上年already finish cool ar, dentist MOngkok telephone 23968886 dentist name DR She tsang tsang address Rm 819 8/f Grand Tower 639 Nathan road Mong kok kowloon 我Cool 左ok not bad i
arrow
arrow
    全站熱搜

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()