close
標題:

我算唔算係耳鳴?

發問:

我嗰班d同學成日都好嘈,搞到我2邊耳仔都唔舒服,我隻耳仔就好似聽到打十號風球d風吹喺耳仔邊度咁..我咁係唔係耳鳴? 我係喺嘈既環境下會咁,, 唔好copy d資料俾我

最佳解答:

你的情況, 我不清楚, 你可請教醫生, 不過我可以講吓我的經驗, 我係有耳鳴的, 一般耳鳴是你的耳仔不停聴到vv-----聲, 就算係在好清靜的環境下, 都會有耳鳴, 由其是臨睡前, 一訓低就響, vvvvvvvv聲. 如果你係嘈既環境下先會咁, 我想你是不習慣嘈既環境, 並非耳鳴.

其他解答:

耳鳴不會好長時間的鳴,會左10秒至1分鐘不等。不會長鳴的。你是煩躁。真的嘈到耳仔響。要舉報老師啦!這樣下去,會影響你的聽覺外,還影響集中力,情緒都會有問題!|||||那咁係吧 正常不會聽到打十號風球d風吹喺耳仔邊度咁 去看醫生吧

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    全站熱搜

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()