close
標題:

男人40歲先結婚算唔算好遲??

發問:

因為好少好少拍拖經驗, 幾十年來都只是拍了兩三個, 而每個都不超過兩年, 所以大多數時都都是單身佬一名. 曾經同屋企人住也層自住.. 咁40歲先結婚會唔會好遲? 同埋女友細我10年. 更新: 我呢個女友都不是從小到大心目中的白雪公主或女神. 只係尚算合格同尚算可以結婚, 而且我都40歲人, 全世界都壓力迫我結婚, 包括女友都想結, 咁唔結要等唔知幾多年先有下一位拍拖, 唔想遲遲下變左阿叔都單身佬.. 咁唯有結. 更新 2: 我無諗過選個老婆係生唔到仔架, 就算40歲老婆都想生仔喎.

最佳解答:

男人 40 結婚並不算遲 .. 而你女友細你 10 年亦都 ok 呀 我男友 45, 而我 35 啦 .. 我覺得大家都溝通到 至於是否結婚.. 我吾覺得係年紀問題, 最重要係兩個人係咪溝通到, 同埋係咪真係真心相愛 ... 而於由細到大既女神只係一個畫像 .. 有幾多人真係可以揾到啦 ... 都係果句 .. 吾好因為年紀問題而結婚 .. 岩吾岩同合吾合拍先係最重要 ...

其他解答:

不算遲。但你想再等遲一D再結? 如果女友0K就結婚啦!畢竟個女仔都30啦!不好誤人地時間呀! 記住你擇人;人擇你呀!|||||我就覺得40結婚唔算好遲,因為有時緣份既野呢,話唔埋既,但係最緊要係搵一個自己鐘意既,千萬唔好係因為其他人比既壓力而去結婚,如果係咁對自己對另一伴都會有唔好影響,所以一定要照自己既意思去做,唔使理人地點睇既.|||||老實講,其實結唔結婚絕對唔係因為年齡問題,唔係因為年紀大所以至要結婚,而係你要諗下點解要結婚,呢個問題你要清楚咁回答自己.如果你只係覺得個女人尚算合格你至同佢結婚,咁如果將來你遇到個你心目中嘅女神,咁你點呢?你有無諗過?結婚係因為你真心想同嗰個人一齊,並唔係因為無所以你至免強同佢一齊,咁對你自己同佢都唔公平,將來亦好容易出事.你自己諗清楚啦.|||||本人覺得已經算遲啦..早的結婚會好的..我係女來啊... 如果我要結婚的話, 會選擇27-35OLD 男士結婚啊! 還有是,你和你女朋友相差10年. 本人覺得可能會出現少少代溝啊.. 因為我父母都係相差10年, 經常出現吵架的埸面. 不過呢都唔係重要. 最重要是你們之間一定要溝通,唔係結左婚會出現好多問題,甚至好早離婚啊!|||||吾遲 ! 你有冇諗過 : 點解會同以前女友分手 / 結吾到婚 ! 個問題就系性格不合 ! 既然咦家個女仔可以令你開心想同佢結婚的話 , 甘就證明佢同你系好夾 ! 男人大過女人系好事 : 識照顧 / 關心 / 好多野都可以教佢 ! 佢就系你一生中最愛 , 要珍惜佢 !|||||如果20歲結婚,3年後離婚,那短暫的婚姻日子,並不代表早婚的好處。 現在你成熟,我相信你能擁有白頭到老的婚姻。 只相差10年,何奇之有!!!!!! 恭喜你,快快結婚,享受美好的婚姻生活。 祝你白頭都老。 希望幫都你 ^,^ 圖片參考:http://l.yimg.com/f/i/tw/ugc/rte/smiley_1.gif|||||男人40歲先結婚算唔算好遲?? OK啦! 快d結婚啦, 恭喜!|||||假設你80歲命都要同老婆相處幾十年啦, 點會遲啊, 以你地e+既年紀, 30同40歲都絶對溝通得到, 兼且女方仲可以考慮生唔生仔添, 我覺得配搭都ok, 咁快d結婚啦, 恭喜!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()