close
標題:

聖士提反女子中學

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我剛插班入聖士提反女子中學 想問下一些問題: 1暑期作業是不是中英數必做,其他隨便選一科去做? 2有沒有分精英班? 3中午在那裏吃飯? 4平時上學在哪個門口入? 5還有什麽應該注意的事項? 更新: 想問下 第一位朋友答的暑期作業必做是全部科目嗎? 如果方便的話,請留下你的msn或email Thx

最佳解答:

好, 我唔知係唔係你師姐啦. 不過, 點都答左你先 1. um, 睇你form幾啦. 升f.2,3 係中英數必做, 其他隨便選一科去做ge. 升f.4 就係中英數必做, 其他就睇你修邊科啦. 狼d係標明你修o個科就要做 ge, 有d就唔洗, 要睇返張紙.[其實係一畇疊 X)] 2. 冇分精美班, 不過如果你係中一/二, 中英數係會分組ge. abc班分為abcd組. a組就係精英, b組差d, 如此類推. de班分為xyz組. x組就係精英, y組差d, 如此類推. 3. 你插班ge, 姐係最少有中二啦. 係可以出街食飯ge, 不過記住唔好遲到, 因為要register. 4. 上學有3個門口可以入. 1. 花園門口, o係柏道同般咸道交界, 遲到時間前5分鐘會關門 2. 金禧樓門口, o係lyttleton road頭, 遲到時間前5分鐘會關門 3. 正門, o係lyttleton road個安全島附近, 遲到都唔關門, 不過遲到要簽late book 5. 好多架wo, 你想知d咩呀? 你msn我啦一係: swtong818@hotmail.com 同我講聲你係yahoo knowledge個ssgc插班生wo. 祝你開心in ssgc啦!! :DDD

其他解答:

hihi!! 我係ssgc ge學生呀! 1.中英數係必做...其他隨便選一科去做... 2.我地冇分精英班,but中英數有分 division, ABC班就分abcd組,DE就分xyz組 係中一+二先會分..中3開始就冇ga 啦!! 3.中1留係學校食..中2開始可以出街食.. 4.你個班係邊個building就係邊個門口入... 你有冇咩想知就問我啦!!! msn: ykwc_02@hotmail.com
arrow
arrow

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()