close
標題:

我想問.性行為+中出問題.我係男.(5點)THZ!!!

發問:

我係男.大約說出我想問既問題.我有過A.B.C三位女朋友.現在有一位D既女朋友.過去同ABC三位女朋友有過性行為同埋中出.大約1星期2-3次性行為.全係中出過.但係未中過招.想問.係我LUCKY定係我精子比較小?現在呢1位D既女朋友一樣係有做過以上既野.中出.1星期大約1-2次性行為.次次係中出既.我自己本身有手淫的.1星期1-2次左右.會唔會過量射出精液.令到我無法令女性有左???我會唔會係不能生育???利申:我現在是18+ 同我有性行為既女性17+我係咪應該去睇E生.定唔好因為一時既性感去中出自己既女朋友.解答THZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 顯示更多 我係男.大約說出我想問既問題. 我有過A.B.C三位女朋友.現在有一位D既女朋友. 過去同ABC三位女朋友有過性行為同埋中出. 大約1星期2-3次性行為.全係中出過. 但係未中過招.想問.係我LUCKY定係我精子比較小? 現在呢1位D既女朋友一樣係有做過以上既野. 中出.1星期大約1-2次性行為.次次係中出既. 我自己本身有手淫的.1星期1-2次左右. 會唔會過量射出精液.令到我無法令女性有左??? 我會唔會係不能生育??? 利申:我現在是18+ 同我有性行為既女性17+ 我係咪應該去睇E生.定唔好因為一時既性感去中出自己既女朋友. 解答THZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

首先我開門見山咁答你: 你係好彩, 同埋每次射出黎既精子量少. 2個原因都係 你話同ABCD每星期做1-3次,響每個星期又打1-2次飛機. 即係話每星期射2-5次精, 就攞個平均, 每星期3.5次 即係2日1次左右. 而睪丸係唔會響1日就可以做倒最大精子既儲存量出黎 即係話1次最大精子量既射精要幾日先可以做倒 咁大概係幾日呢? 其實視每個人唔同, 不過最少都要1個星期 要你大概2日射1次精, 以理論數值黎計算, 每次只有28%倒既最大含精量 就算100%含精量+響危險期內做愛都唔係100%有左, 更何況你果唔夠3成既最大含精量? 如果想睇下自己射出黎有幾多精 可以從精液既顏色作簡單判斷 冇精既精液係透明既, 100%最大含精量係好似牛奶咁既白色 顏色會隨精子既數量愈n愈白 當然要個準確既數字既話就攞D精液去化驗la 我建議你先禁慾最少1個禮拜再打飛機射精 睇下D精液白唔白 唔建議做愛既原因係中出既話流出黎既精液會同女伴既愛液溝淡 令到已經唔準既判斷更唔準 所以總結: 你好彩, 你冇射出過量精液, 精液冇話過唔過量, 要射幾多有幾多 而每次都唔能夠既原因係每次既精子太少 暫時唔係冇得生育, 唔洗睇醫生. 想插女友又大家同意既話就插, 大家都開心先係最重要既 如果覺得禁慾1個星期之後既精液都唔夠白既話先至去睇醫生la

其他解答:

睇下呢度幫唔幫到你 明愛 情性地帶 性輔導熱線 6188 5555 http://playsafe.caritas.org.hk/sz 安排身體檢查 法律查詢|||||其實係咪你啲女友食咗避孕藥, 又或者佢地係安全期, 才同你玩, 而你又唔知, 所以咪冇事囉.|||||大佬- -男人有回精期嫁 你又一星期中出2-3次 手淫1-2次 加埋一星期成3-5次 當你一日只射一次 格日就射一次 你d精子又點會多呢 你等番3-4日最好 同埋射得多對身體唔好 你中出女友又易大肚 搞少陣啦-___-|||||你好幸運, 下一次會惡運到, 小心! 如有左, 你是否有能力養她, 和自己骨肉.三思.
arrow
arrow

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()