close
標題:

pure maths 自學問題

發問:

我係第一屆DSE既畢業生 我做左一年野,發現對呢行幾好 所以我報左今年9月既ive 2年電機工程 我知呢科要MATHS + PHY 所以我打算由依家開始先自學pure maths .如果唔係到時就死.. 我雖然DSE maths 得2 ,但我會努力以赴 請問大家可唔可以推荐下D自學書,英文最好. 有題做.有解釋,有教程,最好坊間有得買啦.. 如果有人教埋電機工程讀之前要自學左咩先咁就最好啦. 我DSE係文科出身... . 更新: 我依家日日都要開工,每日最多得2個鍾去學, 我唔想開學先來學,實死.. 我其實只係想大家推荐D自學書.. 我會係學PURE果睇返D CORE 書 更新 2: 咁我買本DSE M2 搵人教哂我應該OK? 更新 3: adrain 你有冇complex numbers 既書推荐? 更新 4: 我買左啦. 自學中, 暫時都應付到 謝謝大家

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我讀電機及電子工程出身, 希望可以幫到你. Electrical Engineering (EE) 需要用到的數學, 主要是微積分(Calculus), 向量(Vector), 複數(Complex Numbers). 其實EE自己定義一樣東西叫做 phasor. 它是建基於 vector 和 complex numbers. 如果你讀到 'three-phase' (三相供電) 的理論, 就會學到電除了 magnitude 之外, 還有 phase angle. 因此, 你不需要理會學會考的 A Maths, 還是高考的 Pure Maths. 你需要的是微積分(Calculus), 向量(Vector), 複數(Complex Numbers). 我建議你不要看 Pure Maths 的書, 因為它覆蓋了很多你不用學的東西. 如果你真的想買教科書, 你可以找找早年會考AMaths的書, 或者 HKDSE的 M2. ( "Oxford" 和 "教育圖書公司" 出版不錯.) (注意: 末代會考和 HKDSE M2 的課程是沒有 complex numbers 的) 其實你可以去公共圖書館找一些剛才提到的課題的書, 有中文書有英文書. 當然最好揀英文. 我欣賞你的努力和自學的決心. 但是, 這些概念一個人自學並不容易. 在初期最好有人指導, 將來學深了才自學比較好. 我以前也教過IVE的工程系學生, 知道 IVE考的是 Calculus, Vector, Complex Numbers 的基本應用, 並不考證明題.

其他解答:

我之前見過公共圖書館有一本好似叫Essential Mathematics of Engineering 個名大致上係敢,好易明|||||pure maths is much more harder than core maths Pure maths mostly focus on concept. core maths mostly focus on calculation. At least you get level 4 (Grade C) is much better : ) Remember, Chinese or English maths is not a problem. Mainly focus on your concept first XD|||||Oxford Canotta is okokok Many detailed and complicated concepts will be clearly shown and explained!!!:) 2014-03-05 16:27:50 補充: 是全職數學補習老師? where can I find u ?|||||其實你連CORE MATH 都未讀掂憑咩讀PURE MATH? 唔係想串你,只不過希望你先讀CORE MATH 再自學PURE MATH吧 無CORE基礎係讀唔到延伸既數學架
arrow
arrow

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()