close
標題:

12歲男生JJ問題~

發問:

1.我條JJ既包皮 E幾個月好痕 舊年 E個月都好痕咖 包皮左下有D 粒粒 點先可以冇咁痕~我R到損左 2.我扯起條JJ普通有8cm 扯行就有9cm e個年紀算唔算長(生左少少毛) 更新: 關於第2條問題 補充:我粗2cm-3.xcm

最佳解答:

我條JJ既包皮 E幾個月好痕: me too after those few month will no more. 我扯起條JJ普通有8cm 扯行就有9cm: 小小長, 我 14 歲 我高 165 我平時長:6cm 最長13cm 闊 4cm

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

那些是九屎,聞吓臭唔臭.|||||很多人都話龜頭有白色的一些其實只是JJ發育所換出的皮 13years old是發育年歲12years old開始出毛
arrow
arrow
    全站熱搜

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()