close
標題:

點先可以令到d眼睫毛長d呀?

發問:

點先可以令到d眼睫毛長d呀?

最佳解答:

有幾個方法,市面例如化妝鋪卓悅呀,雅施果D都會有得賣增長既透明睫毛液, 係夜晚搽既,我諗搽完一支都巳經可以見效,上次見到係雅施買HK$98. 第二個方法係植眼睫毛,不過呢個方法每次只可以LAST 3個月. 第三個方法係化妝,有即時效果丫,不過一洗就無LU. 個人建議去買支增長睫毛液,因為係永久既,同埋化妝搽睫毛液既時候就更錦上添花嘛. 希望資料幫到你=)

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我都用過貴妃,試過植完睫毛唔鍾意,自己抆下抆下連真睫毛都抆埋,於是我試搽貴妃,發覺穴真係有效,以下資料給妳矩參考: 增長睫毛 貴妃速效睫毛生長靈 (裕華國貨有售) 獨有中草藥配方,令你的睫毛生長,濃密,曾長,在短期 內更美麗動人。 用法:方便快捷,已配套柔軟毛刷,從睫 毛根部塗起,乾後重復塗兩次。 主要成份:首烏、人參、 田七、白芷、毛發生長精華。|||||我用開個眼睫毛液可以幫助增長眼睫毛 真係好掂..有幾個色既..blue 、黑、棕同紫 我都覺得ok|||||我自己就用DHC一隻有增長眼睫毛0既睫毛液 我自己就覺得幾WORK 另外我定期3個月就電一次眼睫毛 都會有增長的效果, 而且唔駛日日搽睫毛液增長咁煩, 又唔駛怕甩色變熊貓眼|||||我睇過人地話種眼睫毛系會令到D眼睫毛甩哂...but唔知系唔系真 我試過系沖涼ga時候用D水順住D眼睫毛整...過左一排真系好似長左好多....我都系上網睇GE...唔知妳WORK唔WORK牙...//試下都冇況GA..又唔洗錢^^|||||我聽過人講每晚搽d蛋白落去會有幫助 你都可以試下電眼睫毛 望落都會長d
arrow
arrow

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()