close
標題:

我好有正義感,但係我唔夠高做警察,點算=33=???

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我好有正義感,但係我唔夠高做警察,點算=33=??? 重有D咩除暴安良既工岩我?

最佳解答:

警察要給市民有一種安全感,故在身高體重限制方面很嚴格;不過身材高矮乃天生,無得改變,唯有在另外一些行業發展,如保安人員或服務行業等。 藝人曾志偉和王祖藍,個子不高,雖不能做警察或消防員,但在另一行業發展卓越,也是明顯實證。 而即使身為普通市民,亦可以協助警方維持治安,撲滅罪行,不時有市民獲頒好市民獎,就是一個好例子。 回應一下樓上朋友,輔警亦有高度及體重限制。

其他解答:

咁真係無計 , 你跳多D繩或者打籃球增左高先 樓上個位話輔警無咁嚴格係不實的, 條件同正職一樣嚴 我有朋友身高差1CM 都考唔到輔警|||||可以去做輔警.輔警在資格上無咁多限制.
arrow
arrow

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()