close
標題:

11月尾北京既天氣

發問:

我會係11月24至28去北京... 我想問個陣既天氣會點... 因為我要執衫..... 有人可以話比我知嗎?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

樓上, 北京今年入冬完全冇落過雪 呢排北京氣溫大約維持係日間11度左右,夜間0度左右 相信24-28日都唔會差太多 呢排都唔算大風 如果你怕凍,就一定要羽絨, 最好帶埋風褸 平時通常我都係1件短t,再一件長袖,再一件圍衣,再一件大褸噤著 頸巾手套 下身會著厚少少既長褲,有時會著多條短褲係入面 鞋就最好唔好著allstar 果d, 因為好易入風,會好凍 另外就係注意凍既時候耳朵會痛

其他解答:

上排北京洛雪,帶厚衫啦!!|||||cold,may be have snow......
arrow
arrow

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()