close
標題:

倉鼠糧(氣味好奇怪)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

今日我買左一包鼠糧(但唔係佢平時食慣果種)俾我隻鼠鼠食,,,但點知佢居然唔肯食。 想問下大家: 1)我買果隻鼠糧叫BUDDY-HAMSTER&GERBIL FOOD泰國製造黑色包裝,,,呢種鼠糧既氣味好難聞(好似藥酒味甘),,,呢隻鼠糧係唔係唔好架?氣味真係好難聞- - 2)鼠鼠點解會唔食?係佢唔鍾意食新糧?定係佢唔鍾意果種氣味? 3)氣味好濃烈既鼠糧係唔係會影響鼠鼠既食欲? 甘我而家點做好?係唔係一定要買過另一皇鼠糧啊?

最佳解答:

你試下親自餵佢.. 或者擺一晚.. 睇下佢食唔食.. 唔食既話.. 我諗你應該買過第二包..- - 倉鼠糧不嬲都好臭.. 我諗應該唔關事.. 其實主要都系睇SS食唔食囉.. 如果買慣戈隻倉鼠糧最好就買返戈隻啦.. 真系冇既話.. 都去一啲個樣望落唔系咁污糟既寵物店買.. 始終都有保證啲..-v- Hope I Can Help You``

其他解答:
arrow
arrow

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()