close
標題:

中大物理係咪水泡科???

發問:

首先我想知道點先叫水泡科...因為我都唔係好清楚 另外 我學校的物理老師話佢地既年代中大物理係最好. 依家唔知道係唔係.但又有人話純理科係水泡科. 但係另一邊又有D尖子走去讀. 麻煩師兄解釋~~! THX 更新: 請問師兄 如果五止香港 物理有咩出路

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

水泡科即係你HKALE 成績考得唔好, 自知冇機會入到多人揀既科, 如medics, law, business 等, 咁就會揀水泡科, 即係點都會入到大學果d (即係報果時只係心諗, 有得入uni, 就ok) 係hk, 多人揀既, 都係medics, law, bba等學科, 因為出到黎肯定有人請, 就算唔係100% 有人請, 個機會點都會高過讀水泡科, 如science. 所以, 好多人都會先博一博, 報bba, 之後"sip"個水泡科 (i.e science)入去, 做backup physics 呢, ust同hku 都唔錯架, 可以考慮, 佢地既收生要求點都會低過bba果一d 學科, 我果時用gce 既成績去報bba joint degree, 要求係aaa, 而有朋友去報ust 既physics, 要求只係ee同pass. 即係都差唔多收你咁制, 因為係hk, 你都知啦, 以金融為主, 讀完science 出黎, 唔係去教書就係再讀上去, 出黎做其他唔係science 既野, 機會又冇咁高, 所以先會做成science 就係bckup 既最好選擇. 而點解仲有尖子想去讀呢, 咁講真啦, 唔係人人都係咁現實, 只係想去讀bba/medics 搵多d 錢, 有d 學生都會想讀自己鍾意既野既, 所以有尖子去讀physics, 呢個唔係一個奇怪既情況, 我自己果時都放棄左hku既bba law offer 走左去讀chem, 因為我自己知道自己鍾意chem 多過bba 丫, 與其免強自己去讀一d 唔鍾意既學科, 仲要讀4/5年咁多, 不如揀一d 自己鍾意既, 開開心心讀3年好過啦係咪? 2011-06-21 06:34:27 補充: 好多時, 如果係HK 讀physics, 都會係教書, 讀上去等, ibank 果一d 都會請讀physics 既人, 但係最好就一定有first hon. 而如果係外國讀, 都會係同一樣既情況, 但係好多大公司(係外國都有branch 果d), 都會比較受歡迎, 而外國因為research 既facilities 好d, 所以出國大多數都係做番research 既.

其他解答:
arrow
arrow

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()