標題:

中學--協恩 與 St. Mary (T.S.T)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

Which one is better ? why? 嘉諾撒聖瑪利書院 (尖沙咀) ST MARY'S CANOSSIAN COLLEGE & 協恩 thank you!

最佳解答:

應該係st.mary's啦 佢係全港排第16 佢唔單止學業成績好, 課外活動都好好, 好似每年都有的英文話劇係好出名的 每年,st.mary's都會有10A生 而且係st. mary's度讀的畢業生現在大多數都係律師同醫生等 我現在係st.mary's度讀, 我之前考o個時得50個位俾啲外面的學校 證明佢好嚴,啲成績一定要非常好,係入面o個D全部係小學都係TOP10的 我希望我的意見可以幫到你啦

其他解答:

應該是協恩吧!! 協恩除了學術成績標青, 田徑, 籃球, 合唱團, 各項成績亦非常優異 (可參考各份報紙) 從前在莊啟程讀書時, 同學中有st mary's, 有hys (我本身是德望來的) st. marys 的同學有十多個, 但hys來的同學絕無僅有, 有些來的亦不是不夠分升上原校中六, 只是喜歡莊啟程吧。
arrow
arrow

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()