標題:

我的jj算不算是短

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我現在13歲,小jj 大約4cm(連包皮大約6.5cm)勃起後大約8cm,勃起後又不會反包皮,這樣我的小jj算不算很短,如果係,又有咩方法可以令小jj變得更長?因為我成日比同學笑我jj短小,但係我的小jj又有毛,只係短(我應為),所以我想問下大家,我的jj算不算是短?

最佳解答:

一般亞洲人JJ既平均 Size係大約4-6CM, 勃起後大約8~14cm! 所以你呢一個Size 係正常! 同埋你而家正正發育, 仲有機會增長同增大! 發育時間你可以食多少少肉類(牛肉同豬肉比例好)同奶類製品(例如芝士), JJ自然會大! 唔好咁介意人地點講你, 因為JJ 大同長唔係代表佢性能力既強同弱, 而且未必係一件好事! 亞洲女性陰道既長量平均為4~5吋, 而女性最敏感既地方只係o係陰道前1~2吋既地方! 如果太長的話, 會頂到女性既子宮, 令女性做愛時感到不適! 所以有D另類調查發現, 女性理想男友既JJ 係 5~6吋! 就算比你有10吋長都冇用, 唔懂得運用技巧; 反而短少精幹都可以令女方欲仙欲死! 我未發育果陣都係4~5cm, 勃起7~8cm; 而家6cm, 勃起14cm! 何必去介意自己既長度? 況且你大過果陣, 做愛又唔係做比其他人睇, 係咪? ^_^

其他解答:

13歲, 4cm-->8cm,即是三吋多丁點。 當然, 相對於成人而言, 真是短了一點,可是你卻有約七年時間長大。注意均衡飲食及適量運動就成了。 咦?個個回答者都自報size?ok, 我報。 身高180cm, 運動型, 平時8cm, 勃起17cm左右。|||||你JJ 真係好短. 我勃起後有 15.5cm 長. 你想長啲, 可以多啲自慰.
arrow
arrow

    ddhdxb5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()